website

אתרי וורדפרס – הדרך הפשוטה לנוכחות משמעותית באינטרנט

תוכן עניינים

אתרי וורדפרס – הדרך הפשוטה לנוכחות משמעותית באינטרנט, בניית אתרים יכולה להתבצע באמצעות תכנות מלא, תבניות או מערכות ניהול תוכן שונות.

מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם, וורדפרס, תפסה את מקומה כמובילה בגלל פשטות ההפעלה והבנייה באמצעותה, וגם בגלל הקלות היחסית של קידום אתרים שנבנו בוורדפרס. איך עושים זאת נכון – על כך במאמר שלפניכם

למרות השליטה המתגברת על הרשתות החברתיות וערוצי שיתוף הווידאו, עוד לא נמצא תחליף אמיתי לאתרי אינטרנט כדי להעביר מסרים מורכבים ומלאים, במיוחד לא עבור עסקים ואנשים הרוצים להפיץ מסרים באופן קבוע לעולם.

כמובן שעולם קידום האתרים כולל כעת את השימוש באותן רשתות חברתיות וערוצי וידאו הכל-כך פופולאריים, אבל העובדה כי אותם ערוצים ורשתות אינטרנטיות הינן בגדר כלי להעצמת המסר המרכזי של אתרים שלמים ובעלי תוכן, רק מדגישים את החשיבות של בניית אתר כדי ליצור נוכחות משמעותית באינטרנט.

ישנם לא מעט כלים לבניית אתרים: שפות תכנות, מערכות ניהול תוכן ותבניות מוכנות. מכל האופציות הללו, מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם הינה וורדפרס. יש לכך סיבה טובה: בניית אתרים בוורדפרס נחשבת לפשוטה יחסית, אינה דורשת תכנות, ויש עבורה מדריכים מצויינים בווידאו, בחינם לגמרי.

במילים אחרות, כל אחד יכול לבנות אתרי וורדפרס בפשטות וללא ידע בתכנות. בהיותה מערכת קוד פתוח, זוהי מערכת שכל העת מתפתחת, ובנוסף בוני אתרים מתקדמים יותר יכולים להוסיף עליה קוד תכנות משלהם.

קידום אתרי וורדפרס

קידום אתרים שנבנו בוורדפרס, כמו כל מלאכה של קידום אתרים, הינה מערכת מתמשכת ורב-חזיתית. ראשית, חייב להיות באתר תוכן משמעותי וממוקד במילות החיפוש עבורן רוצים לקדם את האתר; שנית, על הגדרות התוכן והגדרות האתר להיות מתאימות וממוקדות באותן מילות חיפוש.

כמו כן, יש חשיבות באופטימיזציה של תמונות וסרטונים המופיעים באתר, כך שיתמכו במילות החיפוש המרכזיות והמשניות עבורן מנסים לקדם אתרי וורדפרס שנבנו.

שלישית, יש לוודא כי האתר עולה במהירות וללא תקלות. לשם כך, מומלץ לכווץ את התמונות והסרטונים היושבים על שרת האתר כמה שיותר. אם אפשר, רצוי שסרטונים יהיו על שרת אחר, כמו למשל על שרת שת יוטיוב, כך שהם יוטמעו באתר מבלי להכביד על השרת שלו.

רביעית, חשוב להפנות כל העת קישורים חדשים אל האתר, לרבות מרשתות חברתיות וסרטונים חיצוניים. ככל שתהיינה יותר הפניות רלוונטיות של קישורים – כך מנועי החיפוש יבינו כי מדובר באתר פופולארי ורלוונטי עבור מילות החיפוש הרצויות.

יוגב רפפורט

יוגב רפפורט

בעלים wordpress-site.co.il ומיזמי אינטרנט נוספים עם ניסיון של מעל ל 20 שנה בעולמות היזמות והשיווק, קידום אתרים, בניית אתרי וורדפרס ופלטפורמות נוספות

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

צרו קשר

אז החלטתם לעשות את הצעד?

אנחנו מודים לכם על כך, לא תתחרטו! מלאו פרטים ונחזור אליכם

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?