website

בניית אתרי חנות – דרך המלך למכירות רבות באינטרנט

תוכן עניינים

בניית אתר חנות – האיקומרס ברשת האינטרנט מתפוצץ בכל רחבי העולם, במיוחד בתקופת הקורונה, כאשר המכירות באינטרנט מסתכמות במאות מיליארדי דולרים בכל שנה.

בניית אתרי חנות הינה מלאכה מורכבת יותר מבניית אתרי תדמית, אבל היא הדרך המרכזית ליצירת מכירות רבות באינטרנט. איך עושים זאת נכון? על כך במאמר הזה

המסחר באינטרנט, כבר שני עשורים, הוא ענף כלכלי שרק צומח. בשנתיים וחצי בהן מגיפת הקורונה פרצה בכל רחבי העולם (נכון לשעת כתיבת שורות אלו), המגמה הזו רק התחזקה מאוד , שכן עסקים פיסיים רבים עברו לגרסת אינטרנט של עצמם, כאשר הלקוחות לא יכלו לבקר עוד פיסית בחנויות שלהם.

גם בשעה של דעיכת נגיף הקורונה בכל רחבי העולם, המגמה של בניית אתרי חנות באינטרנט אינה דועכת – יש משהו קוסם ליזמים ובעלי עסקים ביכולת לקבל הזמנות אונליין, תוך אוטומציה של משלוח ההזמנות ואפילו מבלי להתעסק ישירות עם מלאי.

אבל אם זה כל כך נפלא, מדוע לא כל אחד בונה אתר חנות? האמת, זה לא כל כך פשוט – לפחות לא בהתחלה.

מלבד עניין הקידום האורגני של האתר או הפרסום שלו אתם צריכים להביא תנועה איכותית לאתר, להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים או מנהל קמפיינים עם ניסיון על מנת לעשות זאת בצורה נכונה, במידה ואפשרי אולי שווה לכם גם למוד את התחום על מנת שתדעו מה לדרוש ממקדם האתרים שלכם.

פיתוח אתרי חנות

אתרי חנות אינם פשוטים כמו אתרי תדמית, בוודאי לא ברמה הטכנית או במנגנונים המתפעלים את אותן חנויות אינטרנטיות. בניית אתרי חנות מצריכה פיתוח אתרים מורכבים, הכוללים מספר מנועים פנימיים הפועלים במקביל על מנת לגרום לחנות לפעול: מנגנוני ניהול מלאי, מנגנון סליקה מאובטח, מנגנוני אבטחה נוספים, מועדוני לקוחות ואפילו מגנוני שירות לקוחות וקשרי לקוחות.

הדבר מצריך עבודת תכנות, או התקנה מורכבת של מספר תוספים לאתרי החנות הנבנים, כאשר גם התפעול בפועל של אתרי החנות באופן שוטף מצריך ידע וניסיון.

פלטפורמות של אתרי חנות

בשעה שתמיד נתונה האופציה לתכנת את כל האתר, ללא שימוש בתבניות או פלטפורמות מוכנות, רבים בוחרים באופציה הזולה והפשוטה יותר של שימוש בפלטפורמות מוכנות לבניית אתרי חנויות, בהן מובנים חלק גדול מן המנגנונים או התוספים הדרושים לתפעול שוטף של אתרי איקומרס באינטרנט, לרבות אבטחה, סליקה, ניהול מלאי וקשרי לקוחות.

פלטפורמות כאלו, כדוגמת שופיפיי, אמאזון ואיביי, וכן חברות ישראליות בתחום זה, מציעות יכולות הקמה וניהול פשוטות יחסית של חנויות באינטרנט, ללא ידע בתכנות ועם רמה גבוהה יחסית של התאמה אישית בעיצוב ובנראות של החנות.

אופציה פופולארית נוספת הינה בניית חנות וירטואלית בוורדפרס, שהיא מערכת ניהול התוכן הפופולארית בעולם. וורדפרס ידועה בפשטות ההקמה וההפעלה שלה, ועם תוסף ווקומרס הפופולארי, ניתן בקלות רבה יחסית לבנות אתרי חנויות מכל סוג שהוא במערכת.

יוגב רפפורט

יוגב רפפורט

בעלים wordpress-site.co.il ומיזמי אינטרנט נוספים עם ניסיון של מעל ל 20 שנה בעולמות היזמות והשיווק, קידום אתרים, בניית אתרי וורדפרס ופלטפורמות נוספות

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

צרו קשר

אז החלטתם לעשות את הצעד?

אנחנו מודים לכם על כך, לא תתחרטו! מלאו פרטים ונחזור אליכם

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?