website

בניית אתרי תדמית ככלי לגיוס לקוחות חדשים

תוכן עניינים

בניית אתרי תדמית ככלי לגיוס לקוחות חדשים – בעידן של רשתות חברתיות וערוצי שיווק בוידאו, שואלים רבים – האם עוד יש צורך באתרי תדמית? התשובה היא כן, כי שימוש חכם באתרי תדמית יכול להביא לכם לקוחות חדשים (וזאת כמובן בלי להזניח את הזירה של הרשתות החברתיות וערוצי הווידאו)/

עד לפני כ-15 שנה אם רציתם להיות באינטרנט, לא היתה ברירה אלא להקים אתר אינטרנט עליו ישב התוכן שלכם. הדבר היה קריטי במיוחד עבור גורמים מסחריים, שרצו להגיע לקהל כמה שיותר גדול, ולכן התעשייה של בניית אתרים הייתה בשיאה.

אולם בשנת 2005 יוטיוב החל לתפוס תאוצה, ולא הרבה אחר כך גם פייסבוק החלה לצמוח כרשת החברתית הגדולה בעולם. מאז קמו עוד אתרי שיתוף וידאו, ועוד רשתות חברתיות, אשר כיום מפולחים לפי קבוצות גיל ודמוגרפיה מדוייקת.

למעשה, רוב הגלישה נעשית אל תכני וידאו, אפ בפייסבוק ואינסטגרם וברשתות החברתיות השונות, ולכן רבים שואלים, בצדק, האם יש צורך עוד בבניית אתרי תדמית או בניית אתר חנות?

התשובה היא חד משמעית חיובית – אם משתמשים נכון ובחוכמה בכלי של אתרי תדמית, בשילוב עם רשתות חברתיות ותכני וידאו.

אז איך עושים זאת נכון? הנה כמה טיפים חשובים בעת בניית אתרי תדמית:

קריאה חזקה לפעולה באתרי תדמית

כבר בראש בניית אתרי תדמית מקצועיים צריכה להיות קריאה חזקה לפעולה, המאגדת בתוכה גם את הערך החשוב ביותר של המוצר או השירות שלכם, וגם את המסר השיווקי שלכם.

על הגולש לדעת מה לעשות הלאה מרגע שהגיע לאתרכם – לצלצל לבית העסק, לתאם פגישה, למלא טופס השארת פרטים או כל פעולה אחרת.

מי אתם ומה הערך שלכם?

גולשים מגיעים לאתרים מסחריים כדי לפתור בעיה מסויימת שלהם – על מנת למלא חוסר, לפתור כאב או לחוש הנאה ספציפיים. הם צריכים לדעת שאתם גורם אמין ובעל מוניטין שיכול לעשות זאת עבורם.

לכן חשוב מאוד בעת בניית אתרי תדמית שיהיה טקסט, תמונות ו/או סרטונים שמראים להם בדיוק את זה – לרבות העסק שלכם בפעולה, הוותק שלכם, המלצות של לקוחות עבר ועוד. כאן המקום לשלב גם חומרים מהרשתות החברתיות, של לקוחות הממליצים עליכם, וכן סרטון שיווקי אחד לפחות, שמראה זאת בפועל.

קידום אתרים

על הגדרות האתר השונות לעמוד בכללי קידום אתרים, לרבות קידום אורגני וממומן, על מנת לקבל תנועה ממנועי החיפוש ומרשתות הפרסום השונות עליכם להתייעץ עם איש SEO שזו ההתמחות שלו.

קידום אתרים בגוגל דורש מיומנות והרבה עבודה סיזיפית, שילוב קישורים אל האתר מהרשתות החברתיות שלכם ומסרטונים ברשת יכול להוליך לא מעט קהל רלוונטי לאתרי התדמית שלכם, ולהביא לכם לקוחות פוטנציאליים שיקנו מכם.

יוגב רפפורט

יוגב רפפורט

בעלים wordpress-site.co.il ומיזמי אינטרנט נוספים עם ניסיון של מעל ל 20 שנה בעולמות היזמות והשיווק, קידום אתרים, בניית אתרי וורדפרס ופלטפורמות נוספות

מאמרים שיכולים לעניין אותך

תוכן עניינים

צרו קשר

אז החלטתם לעשות את הצעד?

אנחנו מודים לכם על כך, לא תתחרטו! מלאו פרטים ונחזור אליכם

פתח צ'אט
💬 צריך עזרה?
שלום👋
איך אוכל לעזור לך?